home

Sådär nu är vi hemma. Avslutade vistelsen i Fällersta med en joggingrunda med Rebecka och tacos på det. Mums! Sen fick jag vitaminer av svärmor, så nu ser jag inte ut som 7 svåra år och slipper ha hjärnan i fotknölarna. Har inte riktigt varit på topp ett tag man man säga. Nu ska jag bara komma ihåg att ta vitaminerna varje dag! Men nu känns det bättre. Idag har jag jobbat 11.5 timmar. Rickard har jobbat och Luna har varit på dagis. Blåst så in i skogen har det gjort med och imorgon är det klass 1 varning, bäst att ta jacka till jobbet tror jag.

Innan läggdags ville Luna promt ut och cykla, och det gjorde vi också. Ett varv runt
kvarteret blev det med trehjulingen, klart att vi glömde nya cykeln hos Nanno.
Efter det blev det ett bad för tjejen och sen krypa ner under Bamse-täcket!

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till två

Nej, det är det nog inte :) Ska kolla på Ica Maxi nån dag som Tanja nämnde :)

2011-05-23 @ 23:37:04
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0