Loppis

Jobbat, shoppat och tittat på lilla sötisfölet, kan nog sammanfatta de senaste dagarna.

Luna och Rickard är och handlar tills imorgon, och jag fick en stund för mig själv. Jobbar 15-22 ikväll. Imorgon är det loppis här i Brickebacken och vi tänkte försöka bli av med lite grejer som inte används längre. Mamma, pappa och Queenie kommer hit och hjälper till! Senare på eftermiddagen åker vi allihopa till Fällersta för att fira Rickard och Rosita som har fyllt år. Mat och fruktsallad blir det! Ska bli kul!



Nu är vi snart inne juni. Många som fyller år denna månad. Och från och med den 20 juni har jag semester i 2 veckor. Första gången på flera år som jag är ledig på midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0